Info SănătateaTV.ro: Noutatile in domeniul neuropatiei diabetice, dezbatute la al V-lea Congres National de Neuropatie Diabetica si Picior Diabetic Studiu: Schizofrenia afecteaza conectivitatea intregului creier Fibrilatia atriala apare cu zece ani mai devreme la barbati, decat la femei Studiu: Testele care estimeaza rezerva ovariana nu prezic fertilitatea unei femei Noutatile in domeniul neuropatiei diabetice, dezbatute la al V-lea Congres National de Neuropatie Diabetica si Picior Diabetic Studiu: Schizofrenia afecteaza conectivitatea intregului creier Fibrilatia atriala apare cu zece ani mai devreme la barbati, decat la femei Studiu: Testele care estimeaza rezerva ovariana nu prezic fertilitatea unei femei Noutatile in domeniul neuropatiei diabetice, dezbatute la al V-lea Congres National de Neuropatie Diabetica si Picior Diabetic Studiu: Schizofrenia afecteaza conectivitatea intregului creier Fibrilatia atriala apare cu zece ani mai devreme la barbati, decat la femei Studiu: Testele care estimeaza rezerva ovariana nu prezic fertilitatea unei femei
Joi, 19 oct 2017      21:03
X

Fii la curent cu ultimele știri din sănătate


Urmărește Sănătatea TV pe Facebook


Contactează-ne!

Dr. Gabriela Crețeanu: Micul dejun reprezintă unul dintre cele mai simple și eficiente moduri de a mânca sănătos

06 februarie 2015    

Micul dejun sănătos este o modalitate eficientă de a reduce factorii de risc care contribuie la declanșarea diabetul zaharat și a  bolile cardiovasculare, de altfel două afecțiuni ce sunt răspunzătoare de decesele a milioane de oameni în întreaga lume.

„Luat în fiecare dimineață micul dejun reprezintă unul dintre cele mai simple și eficiente moduri de a mânca sănătos. Persoanele care mănâncă micul dejun în mod regulat își controlează în primul rând mult mai bine greutatea, își aduc un aport de fibre alimenatare, de vitamine, de calciu și mai puține grăsimi și colesterol. Știm că mesele mai bogate din punct de vedere al aportului caloric trebuie să se regăsească în prima parte a zilei, deci să fie reprezentate de micul dejun și de prânz. Vom avea astfel o mai bună capacitate de concentrare, în prima parte a zilei. De asemenea micul dejun asigură și  o creștere a capacității cognitive prin stimularea memoriei și prin îmbunătățește performanțelor pe tot parcursul zilei”, a declarat dr. Gabriela Crețeanu, șeful Centrului de Diabet, Nutriție și Boli Metabolice Suceava.
 
Potrivit specialiștilor în diabet, nutriție și boli metabolice, micul dejun sănătos ar trebui să însumeze 25% din totalul energetic pentru o zi.