ticker
ticker

Calendar Medical reprezintă o pagină specială iniţiată de www.sanatateatv.ro

www.sanatateatv.ro oferă serviciul de publicare comunicate disponibil la secţiunea de Calendar Medical pentru a facilita comunicarea între companiile medicale şi publicul lor ţintă şi pentru a veni în sprijinul utilizatorilor care doresc să fie la curent cu ultimele noutăţi din domeniu.

Cui se adresează Calendarul Medical?

  1. centrelor şi clinicilor medicale
  2. companiilor farmaceutice
  3. asociaţiilor profesionale medicale
  4. companiilor producătoare şi importatoare de produse medicale
  5. firmelor care comercializează produse pentru sănătate
  6. jurnaliştilor din domeniul medical
  7. utilizatorilor care doresc să fie la curent cu ultimele informaţii din domeniul medical

Ce cuprinde pagina de Evenimente Medicale:

  1. Secţiunea de Calendar Medical – atât cei care îşi publică comunicatele, cât şi utilizatorii site-ului au acces la informaţii despre evenimentele care se vor desfăşura în domeniul medical;
  2. Secţiunea “Evenimente difuzate de SănătateaTV” – vizitatorii site-ului pot accesa emisiunile realizate de SănătateaTV cu ocazia celor mai importante evenimente din domeniu;
  3. Secţiunea de Înregistrare – companiile primesc un nume de utilizator şi o parolă cu care pot crea contul prin care li se permite publicarea comunicatelor în funcţie de pachetul de servicii ales.

 

Ce înseamnă secţiunea de Evenimente Medicale?

Posibilitatea de a lua pulsul vieţii medicale din România prin cunoaşterea evenimentelor din domeniu:

  1. Conferinţe de presă medicale;
  2. Lansări de medicamente şi alte produse medicale;
  3. Lansări de servicii medicale;
  4. Congrese medicale;
  5. Simpozioane medicale;
  6. Aniversări pe piaţă;
  7. Schimbări de management;
  8. Dinamică de personal;
  9. Achiziţii pe piaţa medicală;
  10. Fuziuni pe piaţa medicală;
  11. Pătrunderea pe o piaţă nouă (ex. cea regională).
Cum pot companiile să publice comunicate
  • Companiile completează un formular de înscriere şi aleg pachetul de servicii dorit şi punctele EMC pe care le dobândesc participanţii (dacă este cazul);
  • După verificarea datelor de către echipa SănătateaTV, companiile primesc un nume de utilizator şi o parolă cu care îşi pot crea contul;
  • În funcţie de pachetul de servicii preferat, companiile îşi pot face cunoscute evenimentele prin postarea comunicatelor şi logo-ului companiei. Evenimentele organizate de acestea pot deveni chiar subiectul unor emisiuni SănătateaTV care va filma şi va difuza imagini din cadrul evenimentelor;
  • După postarea comunicatelor, echipa SănătateaTV le analizează atent şi decide care dintre acestea vor fi publicate;
  • Comunicatul este publicat a doua zi după ce acesta a fost postat pe site şi verificat de echipa SănătateaTV.