Info SănătateaTV.ro: A inceput Campionatul European de Futsal al Persoanelor cu Diabet – DiaEuro 2017 Forumul National de Gineco-Oncologie, proiect in care se va aborda problematica afectiunilor oncologice din sfera ginecologica A inceput primul Forum Stiintific National al Tinerilor Medici Diabetologi – YoungDiab! Noi doze de vaccin hexavalent in tara Consultatii oftalmologice gratuite pentru copii in Bucuresti Statistici: 5,2% dintre romani au cancer, iar 36,9% cred ca aceasta boala nu poate fi vindecata din cauza lipsei tratamentului Prof. dr. Florian Bodog, aviz pozitiv pentru un nou mandat la conducerea Ministerului Sanatatii Ministerul Sanatatii face recomandari populatiei cu privire la perioada de canicula Prof. dr. Alexandru Bucur: Peste 500 de cazuri noi pe an de cancer oral, in ultimii trei ani Zilele Prevenirii Cancerului Oral, 28- 29 iunie 2017 Transplantul Medular in Romania: Realitati si Perspective de Viitor Primul Congres National al Societatii Romane de Transplant Medular a inceput Femeile si Diabetul, tema campaniei din 2017 a Zilei Mondiale de lupta impotriva Diabetului 14 iunie 2017, Ziua Mondiala a Donatorului de Sange Studiu: Romanii constientizeaza pericolele legate de fumatul activ si pasiv si solicita politici clare de reducere a consumului Conf. dr. Diana Loreta Paun, Administratia Prezidentiala: „Avem nevoie de un cadru care sa prioritizeze pacientii” Raport: Pacientii cu cancer, mai expusi riscurilor comertului ilegal de medicamente A inceput Primul Congres de Podiatrie din Romania! Romania celebreaza Ziua Mondiala fara Tutun Ziua Internationala a Sclerozei Multiple – sprijin si incurajare pentru pacientii din Romania Grindeanu, discutie cu o delegatie a Acad. Germane si a Fed. Acad. de Stiinte Europene, despre un nou campus medical universitar NEWS ALERT: Prof. univ. dr. Romulus Timar, viitorul presedinte al Societatii Romane de Diabet, Nutritie si Boli Metabolice Testari gratuite pentru depistarea bolilor pulmonare in Parcul Tineretului din Bucuresti Peste 1000 de transplanturi medulare realizate la Institutul Clinic Fundeni Bucuresti - „Daruieste timp, doneaza sange!” intre 19 si 21 mai 2017 Doua noi structuri pentru solutionarea crizei vaccinurilor infiintate la nivelul Guvernului si al Ministerului Sanatatii Peste 1.2 milioane de adolescenti mor anual in lume, din cauze ce pot fi prevenite – Apel pentru sanatatea adolescentilor A fost lansata prima infrastructura nationala de colectare a inhalatoarelor folosite de la pacienti Boala celiaca, afectiune declansata de consumul alimentelor ce contin gluten Societatea Romana de Pneumologie a lansat campania „Astmul poate fi controlat” A inceput Campionatul European de Futsal al Persoanelor cu Diabet – DiaEuro 2017 Forumul National de Gineco-Oncologie, proiect in care se va aborda problematica afectiunilor oncologice din sfera ginecologica A inceput primul Forum Stiintific National al Tinerilor Medici Diabetologi – YoungDiab! Noi doze de vaccin hexavalent in tara Consultatii oftalmologice gratuite pentru copii in Bucuresti Statistici: 5,2% dintre romani au cancer, iar 36,9% cred ca aceasta boala nu poate fi vindecata din cauza lipsei tratamentului Prof. dr. Florian Bodog, aviz pozitiv pentru un nou mandat la conducerea Ministerului Sanatatii Ministerul Sanatatii face recomandari populatiei cu privire la perioada de canicula Prof. dr. Alexandru Bucur: Peste 500 de cazuri noi pe an de cancer oral, in ultimii trei ani Zilele Prevenirii Cancerului Oral, 28- 29 iunie 2017 Transplantul Medular in Romania: Realitati si Perspective de Viitor Primul Congres National al Societatii Romane de Transplant Medular a inceput Femeile si Diabetul, tema campaniei din 2017 a Zilei Mondiale de lupta impotriva Diabetului 14 iunie 2017, Ziua Mondiala a Donatorului de Sange Studiu: Romanii constientizeaza pericolele legate de fumatul activ si pasiv si solicita politici clare de reducere a consumului Conf. dr. Diana Loreta Paun, Administratia Prezidentiala: „Avem nevoie de un cadru care sa prioritizeze pacientii” Raport: Pacientii cu cancer, mai expusi riscurilor comertului ilegal de medicamente A inceput Primul Congres de Podiatrie din Romania! Romania celebreaza Ziua Mondiala fara Tutun Ziua Internationala a Sclerozei Multiple – sprijin si incurajare pentru pacientii din Romania Grindeanu, discutie cu o delegatie a Acad. Germane si a Fed. Acad. de Stiinte Europene, despre un nou campus medical universitar NEWS ALERT: Prof. univ. dr. Romulus Timar, viitorul presedinte al Societatii Romane de Diabet, Nutritie si Boli Metabolice Testari gratuite pentru depistarea bolilor pulmonare in Parcul Tineretului din Bucuresti Peste 1000 de transplanturi medulare realizate la Institutul Clinic Fundeni Bucuresti - „Daruieste timp, doneaza sange!” intre 19 si 21 mai 2017 Doua noi structuri pentru solutionarea crizei vaccinurilor infiintate la nivelul Guvernului si al Ministerului Sanatatii Peste 1.2 milioane de adolescenti mor anual in lume, din cauze ce pot fi prevenite – Apel pentru sanatatea adolescentilor A fost lansata prima infrastructura nationala de colectare a inhalatoarelor folosite de la pacienti Boala celiaca, afectiune declansata de consumul alimentelor ce contin gluten Societatea Romana de Pneumologie a lansat campania „Astmul poate fi controlat” A inceput Campionatul European de Futsal al Persoanelor cu Diabet – DiaEuro 2017 Forumul National de Gineco-Oncologie, proiect in care se va aborda problematica afectiunilor oncologice din sfera ginecologica A inceput primul Forum Stiintific National al Tinerilor Medici Diabetologi – YoungDiab! Noi doze de vaccin hexavalent in tara Consultatii oftalmologice gratuite pentru copii in Bucuresti Statistici: 5,2% dintre romani au cancer, iar 36,9% cred ca aceasta boala nu poate fi vindecata din cauza lipsei tratamentului Prof. dr. Florian Bodog, aviz pozitiv pentru un nou mandat la conducerea Ministerului Sanatatii Ministerul Sanatatii face recomandari populatiei cu privire la perioada de canicula Prof. dr. Alexandru Bucur: Peste 500 de cazuri noi pe an de cancer oral, in ultimii trei ani Zilele Prevenirii Cancerului Oral, 28- 29 iunie 2017 Transplantul Medular in Romania: Realitati si Perspective de Viitor Primul Congres National al Societatii Romane de Transplant Medular a inceput Femeile si Diabetul, tema campaniei din 2017 a Zilei Mondiale de lupta impotriva Diabetului 14 iunie 2017, Ziua Mondiala a Donatorului de Sange Studiu: Romanii constientizeaza pericolele legate de fumatul activ si pasiv si solicita politici clare de reducere a consumului Conf. dr. Diana Loreta Paun, Administratia Prezidentiala: „Avem nevoie de un cadru care sa prioritizeze pacientii” Raport: Pacientii cu cancer, mai expusi riscurilor comertului ilegal de medicamente A inceput Primul Congres de Podiatrie din Romania! Romania celebreaza Ziua Mondiala fara Tutun Ziua Internationala a Sclerozei Multiple – sprijin si incurajare pentru pacientii din Romania Grindeanu, discutie cu o delegatie a Acad. Germane si a Fed. Acad. de Stiinte Europene, despre un nou campus medical universitar NEWS ALERT: Prof. univ. dr. Romulus Timar, viitorul presedinte al Societatii Romane de Diabet, Nutritie si Boli Metabolice Testari gratuite pentru depistarea bolilor pulmonare in Parcul Tineretului din Bucuresti Peste 1000 de transplanturi medulare realizate la Institutul Clinic Fundeni Bucuresti - „Daruieste timp, doneaza sange!” intre 19 si 21 mai 2017 Doua noi structuri pentru solutionarea crizei vaccinurilor infiintate la nivelul Guvernului si al Ministerului Sanatatii Peste 1.2 milioane de adolescenti mor anual in lume, din cauze ce pot fi prevenite – Apel pentru sanatatea adolescentilor A fost lansata prima infrastructura nationala de colectare a inhalatoarelor folosite de la pacienti Boala celiaca, afectiune declansata de consumul alimentelor ce contin gluten Societatea Romana de Pneumologie a lansat campania „Astmul poate fi controlat”
Sâmbătă, 22 iul 2017      17:54
Sanatatea Press Group lanseaza publicatia Ro Health Review: Strategies, Economic & More

16 martie 2017
Sănătatea Press Group lansează revista Ro Health Review – un proiect editorial axat pe dimensiunea strategică, economică şi de management din sistemul de sănătate din România.

Publicaţia are un conţinut high-quality, transpus în editoriale, analize, interviuri, sinteze realizate împreună cu profesionişti din sănătate - experţi în management și economie sanitară, lideri de opinie dintr-o gamă largă de specialităţi, dar şi decidenţi în domeniul politicilor sanitare din România

Astfel, Ro Health Review îşi propune să devină o platformă de comunicare de referinţă, care să contribuie informaţional la îmbunătăţirea şi dezvoltarea unor strategii viabile şi eficiente în domeniul sănătății.

Anul acesta, publicaţia va avea 6 apariţii, aferente lunilor martie, aprilie-mai, iunie-iulie-august, septembrie-octombrie, noiembrie și decembrie, fiecare dintre acestea abordând o tematică specifică:
  •  Sistemul sanitar din România dintr-o perspectivă globală;
  •  Problematica oncologică în ţara noastră;
  •  Managementul modern și eficient în afecțiunile pulmonare;
  •  Bolile infecţioase şi bolile transmisibile prevenibile prin vaccinare;
  •  Diabetul zaharat: contextul naţional versus contextul global;
  •  Managementul bolile cardiovasculare;

Conținutul Ro Health Review este disponibil integral și online, pe www.rohealthreview.ro, alături de știri și informații actualizate zilnic din zona strategiilor în domeniul sanitar și a politicilor de sănătate.

Primul număr al revistei propune o perspectivă de ansamblu a sistemului sanitar românesc, sub conceptul „Sănătatea în era breaking news, cu accent pe tematica reformei în sănătate. Astfel, profesioniști cu experiență extinsă în domeniu au analizat provocările sistemului sanitar, oferind o radiografie a sănătății românești.

Ediția nr. 1 include titluri precum:
  • Un deceniu de reformă în sănătate. Când începe reforma?! – Conf. Dr. Corneliu-Florin Buicu, președintele Comisiei pentru Sănătate și Familie din Camera Deputaților;
  • Sănătatea românească, o problemă de prioritate – Prof. Dr. Cristian Vlădescu, directorul general al Școlii Naționale de Sănătate Publică, Management și Perfecționare în Domeniul Sanitar;
  • O strategie de sănătate eficientă necesită o abordare globală, la nivel social –  Prof. Dr. Daniela Bartoş, ministru al Sănătăţii în perioadele decembrie 2000 – iunie 2003 şi august 1996 – decembrie 1996;
  • Sănătatea nu trebuie privită ca o marfă – Prof. Dr. Mircea Beuran, ministru al Sănătății în perioada iunie – octombrie 2003;
  • De unde începe reforma în sănătate? – Prof. Dr. Ion Bruckner, ministru al Sănătății în perioada decembrie 1997 – aprilie 1998;
  • Reforma sistemului de sănătate românesc, între lipsa unei viziuni și lipsa finanţării – Prof. Dr. Mircea Cinteză, ministru al Sănătății în perioada decembrie 2004 – august 2005;
  • Sistemul de sănătate românesc, dincolo de dimensiunea materială – Dr. Ovidiu Brînzan, ministru al Sănătății în perioada noiembrie 2003 – decembrie 2004;
  • Coerenţă şi fermitate, elemente-cheie pentru dezvoltarea sistemului de sănătate românesc –Cseke Attila,ministru al Sănătății în perioada decembrie 2009 – august 2011;
  • O reformă reală a sănătăţii se bazează, în primul rând, pe consensul naţional de schimbare în interesul general pentru sănătate – Conf. Dr. Patriciu Achimaş-Cadariu, ministru al Sănătăţii în perioada noiembrie 2015 – mai 2016;
  • Promovarea politicilor de sănătate, cu accent pe prevenţie, trebuie să constituie prioritatea oricărui sistem de sănătate – Conf. Dr. Diana Loreta Păun, consilier de Stat, Departamentul Sănătate Publică din cadrul Administraţiei Prezidenţiale.
  • Educaţia terapeutică, rol cheie în gestionarea bolilor cronice populaţionale –Conf. Dr. Cornelia Bala, președinte Asociația Română de Educație în Diabet
  • Cât cheltuie sistemul de sănătate din România cu cele 62 de amputații zilnice, la persoane cu diabet? -  Dr. Norina Alinta Gâvan, președinte Asociația de Podiatrie
  • Relația medic – sistem medical. Cantitate versus calitate – Conf. Dr. Andreea Moroșanu
  • Breaking news în Sănătate – Dr. Val Vîlcu, editorialist Ro Health Review
  • România medicală de dincolo de ecrane – Dr. Marius Geantă, co-fondator al Centrului pentru Inovație în Medicină.
  • Realități și perspective ale politicii medicamentului – Adriana Turea, colaborator Ro Health Review
„Calitatea sistemului sanitar este un indicator de referinţă pentru bunăstarea socială. Prin ‹‹RO Health Review: Strategies, Economics & More›› vrem să analizăm problemele – mai vechi sau mai noi – ale sistemului de sănătate românesc cu ajutorul profesioniştilor şi al persoanelor direct implicate în acest sistem și să generăm o contribuție informațională pentru îmbunătățirea strategiilor în sistemul de sănătate, identificând în paginile revistei soluții sustenabile în acest sens. Nu putem vorbi despre reforma sistemului sanitar fără o analiză profundă a funcţionalităţilor şi a disfuncţionalităţilor acestuia.”, a declarat dr. Val Vîlcu, editorialist al Ro Health Review.

„Sănătatea Press Group a dezvoltat proiectul editorial Ro Health Review pentru a crea o platformă media care să reunească expertiza profesioniștilor din sectorul medical, în zona de strategii de sănătate, management și economie sanitară, precum și a unor jurnaliști cu experiență în domeniul sănătății și care să analizeze cele mai importante teme din sistemul medical, raportat la politica de sănătate în România. Ne bucurăm că avem alături societăți medicale importante din sistemului sanitar, care ne sunt partenere în edițiile din 2017 ale Ro Health Review. Expertiza profesioniștilor din cadrul acestor societăți științifice înseamnă un plus semnificativ în vederea generării unui conținut relevant din respectivele domenii.”, a declarat Alina Oprea, CFO Sănătatea Press Group.

Despre Sănătatea Press Group

Sănătatea Press Group este una dintre cele mai importante companii din România care oferă servicii integrate de comunicare pe domeniul medical/sănătate. Sănătatea Press Group administrează cinci divizii: Divizia Media, Divizia Strategie&Comunicare, Divizia Evenimente, Divizia Sănătatea Production și Divizia Logistică. În sectorul media, portofoliul Sănătatea Press Group include administrarea a două dintre cele mai importante canale online de informare din domeniul sănătății: www.SănătateaTV.ro și www.ComunicateMedicale.ro, precum și editarea publicației Ro Health Review, axate pe componenta de strategii, politici de sănătate și economie sanitară.

Sursa: SanatateaTV