Info SănătateaTV.ro: APMGR: Mii de medicamente ieftine risca sa fie scoase de pe piata romaneasca (P) Cum sa evitam amputatiile in cazul piciorului diabetic? Ce rol are podiatrul? (P) Cum ne protejam picioarele in cazul in care avem diabet (P) Cum ingrijim piciorul diabetic. Reguli simple ce asigura sanatatea piciorului (P) Semnalele care ar trebui sa te determine sa mergi la medic pentru a verifica daca ai picior diabetic APMGR: Mii de medicamente ieftine risca sa fie scoase de pe piata romaneasca (P) Cum sa evitam amputatiile in cazul piciorului diabetic? Ce rol are podiatrul? (P) Cum ne protejam picioarele in cazul in care avem diabet (P) Cum ingrijim piciorul diabetic. Reguli simple ce asigura sanatatea piciorului (P) Semnalele care ar trebui sa te determine sa mergi la medic pentru a verifica daca ai picior diabetic APMGR: Mii de medicamente ieftine risca sa fie scoase de pe piata romaneasca (P) Cum sa evitam amputatiile in cazul piciorului diabetic? Ce rol are podiatrul? (P) Cum ne protejam picioarele in cazul in care avem diabet (P) Cum ingrijim piciorul diabetic. Reguli simple ce asigura sanatatea piciorului (P) Semnalele care ar trebui sa te determine sa mergi la medic pentru a verifica daca ai picior diabetic
Miercuri, 23 mai 2018      09:37
X

Fii la curent cu ultimele știri din sănătate


Urmărește Sănătatea TV pe Facebook


Contactează-ne!
Specialisti: Alimentatia joaca un rol esential in mentinerea sanatatii creierului

Specialisti: Alimentatia joaca un rol esential in mentinerea sanatatii creierului

14 martie 2018    

 Alimentaţia sănătoasă are un rol esenţial în buna funcţionare a organismului, inclusiv în menţinerea stării de sănătate a creierului, atrag atenţia specialiştii. Mai exact, o alimentaţie corespunzătoare poate preveni apariţia unor evenimente vasculare, contribuie la sănătatea cardiovasculară, încetineşte declinul cognitiv şi are un rol important în menţinerea sănătăţii mintale, psihice şi emoţionale, se arată într-un comunicat de presă primit la adresa www.sănătateatv.ro.

 

În vederea încetinirii declinului cognitiv, post AVC, Alzheimer sau îmbătrânire, conform American Stroke Association's International Stroke Conference 2018/Los Angeles, se recomandă consumul de pește, fructe de pădure, legume (în special frunze verzi), ulei de măsline presat la rece și evitarea zahărului și a cerealelor rafinate
 
O alimentație sănătoasă pentru creier are în vedere și nivelul mineralelor (magneziu, fier, cupru), al vitaminelor (întregul grup de vitamine B: B6, B12, folat, dar și D, E și C), dar și al fitonutrienților. Potrivit specialiştilor, un deficit al complexului de B-uri este asociat cu micșorarea creierului, bolile neurodegenerative, depresie, neuropatii și boli psihiatrice, se mai arată în comunicatul de presă.
 
Pe de altă parte,  pe lângă alimentaţia sănătoasă, este foarte important să existe un stil de viaţă sănătos, în care stresul, fumatul şi lipsa odihnei să fie evitate pe cât mai mult posibil.
Sursa: SanatateaTV