Info SănătateaTV.ro: Proteinele din laptele matern protejeaza bebelusul de alergiile alimentare Proteinele din laptele matern protejeaza bebelusul de alergiile alimentare Proteinele din laptele matern protejeaza bebelusul de alergiile alimentare
Miercuri, 22 nov 2017      12:53
X

Fii la curent cu ultimele știri din sănătate


Urmărește Sănătatea TV pe Facebook


Contactează-ne!
Studiu: Mai mult de jumatate dintre adolescenti considera spalatul pe dinti o activitate enervanta

Studiu: Mai mult de jumatate dintre adolescenti considera spalatul pe dinti o activitate enervanta

23 octombrie 2017    

Un studiu efectuat de o companie farmaceutică în luna martie arată că 53% dintre adolescenți consideră spălatul pe dinți o activitate enervantă. De asemenea, potrivit datelor, patru din zece copii nu se spală pe dinți de două ori pe zi, informează un comunicat de presă primit pe adresa redacției www.sanatateatv.ro.

 

Potrivit documentului, 58% dintre tineri se spală pe dinți de două ori pe zi, 27% o singură dată pe zi, iar 12% susțin că fac acest lucru chiar de trei ori pe zi.
 
Procentul celor care își periază dinții de două ori pe zi este mai ridicat în rândul adolescenților cu vârste cuprinse între 13 și 18 ani (în proporție de 80%), comparativ cu cei 66% din categoria de vârstă 6-12 ani, se arată în comunicat.
 
 „Faptul că peste jumătate din adolescenții din mediul urban consideră spălatul pe dinți un obicei enervant este îngrijorător, deoarece atunci când există o astfel de mentalitate, probabilitatea de a-și însuși un comportament greșit este destul de mare. Pe termen lung, o mentalitate pozitivă referitoare la igiena orală stă la baza unei rutine de îngrijire completă la maturitate”, explică unul dintre managerii companiei farmaceutice.
În acest context, compania farmaceutică care a efectuat studiul lansează o aplicație mobilă, sub umbrela unei campanii care urmărește să schimbe atitudinea copiilor faţă de igiena orală.
 
Pornind de la mesajele principale ale campaniei – Spală-te pe dinți de două ori pe zi”, Mergi la medicul dentist în mod regulat” și Adoptă o dietă sănătoasă și echilibrată” - adolescenții vor putea crea, personaliza și distribui în cadrul aplicației o serie de elemente grafice (fotografii, meme-uri, stickere) cu mesaje amuzante legate de igiena orală și spălatul pe dinți, pe conturile lor din social media, se arată în comunicat.
 
Anul acesta, unul dintre obiectivele campaniei este de a transforma igiena orală într-un subiect cool în rândul celor tineri. Aplicația nu reprezintă doar un prilej de amuzament pentru adolescenți, ci livrează și un conținut educațional, într-o formă adaptată și ușor de distribuit. Vorbim de o generație nativă în mediul digital, mulți dintre ei fiind influcenceri în comunitățile lor şi care pot contribui la conştientizarea importanţei unei bune igiene orale, discutând despre anumite probleme”, a mai explicat managerul companiei farmaceutice.
 
Prin intermediul aplicației, adolescenții se vor putea înscrie în competiție pentru a deveni unul dintre cei cinci „ambasadori” Zâmbește România.
 
Câștigătorii vor beneficia de un „influencer training” marca GreatTeens, unde timp de o zi vor învăța de la unii dintre cei mai vizibili vloggeri din România cum să își creeze un vlog, cum să se comporte în mediul online și cum să gestioneze comunități de fani. Mai mult decât atât, cei cinci vor avea ocazia de a promova mesajele campaniei către publicul larg în filmulețe educaționale alături de Smiley, ambasadorul oficial al campaniei de anul acesta, se arată în comunicatul de presă.  
Sursa: SanatateaTV