Formularele ANMDM se digitalizază

Agenția Națională a Medicamentului și a Dispozitivelor Medicale (ANMDM) informează că, începând cu data de 25.07.2018, scrisoarea de intenție si formularul de plată în vederea achitării taxei și tarifului pentru cererile de autorizare și/sau reînnoire a autorizației de punere pe piață a medicamentelor vor fi înaintate în format electronic, în conformitate cu procedura realizată pe platforma e-guvernare – Punctul de Contact Unic electronic (PCUe). PCUe este o platformă online concepută de administrația publică, unde se publică toate informaţiile şi modelele de formulare sau cereri aferente serviciilor publice.

„Noua procedură reprezintă o modalitate rapidă și modernă de furnizare și administrare a informațiilor, oferind avantajul creșterii vitezei de comunicare, reducerea timpului dedicat acestei activități prin eliminarea versiunii pe hârtie, reducerea birocraţiei, a timpilor de aşteptare și o mai buna gestionare a  circuitului documentelor”, a declarat dr. Alexandru Velicu, președintele ANMDM. Acesta a subliniat că ANMDM va urmari în continuare extinderea acestui tip de procedură de  transmitere a documentelor de către solicitanți, asigurându-se astfel alinierea la posibilitățile tehnologice actuale.

Până la data de 31.12.2018, cele două sisteme de depunere – electronic și pe suport de hartie – vor funcționa în paralel, pentru a facilita tranziția către depunerea numai în format electronic a documentelor menționate. Începând cu data de 01.01.2019, documentația va fi înaintată exclusiv în format electronic.

SănătateaTV.ro