Începând cu Noiembrie 2016, Divizia „PR&Comunicare” a Sănătatea Press Group devine Divizia „Strategie&Comunicare”. Schimbarea vine ca urmare a dezvoltării expertizei oferite de Sănătatea Press Group pe zona de strategie organizaţiilor, societăţilor și companiilor din domeniul medical/sănătate cu care colaborează.

 

Divizia Strategie&Comunicare se va concentra pe crearea şi implementarea de concepte pe baza cărora va construi, deopotrivă, strategii şi campanii de comunicare, strategii de organizare de evenimente, precum şi de poziționare a diverselor proiecte.

 

Noua identitate reflectă expertiza și experiența extinsă a Sănătatea Press Group raportat la dezvoltarea de strategii de comunicare și de implementare de evenimente în sectorul medical/sănătate. Această schimbare evidențiază focusul care se dorește în perioada urmatoare pe partea de strategie în cadrul Sănătatea Press Group.

 

Strategiile construite de Sănătatea Press Group vor contribui la dezvoltarea imagologică a partenerilor și la poziționarea acestora conform obiectivelor de dezvoltare.

 

Cel mai recent exemplu îl reprezintă „Societatea care schimbă societatea” – un concept realizat de Divizia Strategie&Comunicare a Sănătatea Press Group pentru Societatea Română de Pneumologie. Conceptul înglobează strategia de dezvoltare a Societăţii Române de Pneumologie din ultimii zece ani, care a ilustrat dorinţa organizației de a acţiona atât la nivel ştiinţific, cât şi la nivelul întregii societăţi.

 

„Proiectele dezvoltate de Sănătatea Press Group pentru Societatea Română de Pneumologie se disting prin concepte unice şi inovatoare, care stau la baza strategiilor de comunicare şi a evenimentelor noastre. Societatea Română de Pneumologie şi-a propus să activeze nu doar în sfera profesioniştilor, ci să realizeze şi acţiuni care se adresează întregii comunităţi. În sprijinul demersurilor noastre, am găsit în Sănătatea Press Group un partener de încredere, cu idei inovatoare, cu ajutorul căruia am reuşit să poziţionăm corect şi eficient mesajele din sfera pneumologiei româneşti pe care dorim să le transmitem.”, a declarat Prof. Dr. Florin Mihălţan, preşedinte al Societăţii Române de Pneumologie în perioada 2006-2016.

Sănătatea Press Group este una dintre cele mai importante companii din România care oferă servicii integrate de comunicare pe domeniul sănătății. Compania le oferă clienţilor şi partenerilor săi servicii complexe şi complete, prin cele 5 divizii ale sale:

 

Divizia Media ‒ cuprinde două dintre principalele canale de informare din sănătate: SănătateaTV.ro şi ComunicateMedicale.ro;

Divizia Strategie&Comunicare – oferăstrategii, concepte şi soluţii de comunicare integrate, adaptate sectorului sănătății/ medical;

Divizia Evenimente – oferă toate instrumentele şi facilităţile logistice pentru organizarea, planificarea şi implementarea de evenimente din sectorul medical;

Divizia Sănătatea Production – asigură servicii complexe de producție audio-video, realizând proiecte pe subiecte din domeniul medical/sănătate;

Divizia Logistică – oferă spre închiriere echipamente tehnice profesionale pentru desfășurarea la cele mai înalte standarde tehnologice a oricărui tip de eveniment.

 

Sănătatea Press Group – Expertul tău în comunicare pe domeniul medical.

SănătateaTV.ro